torsdag 22 januari 2015

tackar elsa för lunchsysselsättning!
5 saker jag brukar säga
– fan
– jävlar
– skit
– hejpåre
– jahalu

5 saker jag brukar tänka
– att jag inte vill ha barn
– att om jag inte får barn kommer mamma bli så ledsen och det gör ju jävligt ont i själen
– jag kan inte låta mammas känslor förstöra mitt liv (eftersom jag anser att mitt liv blir förstört om jag ska behöva ta hand om ett barn)
– fast jag vill ju att mamma ska vara lycklig
– menååååååååååååååååååååååååååå

5 saker jag brukar drömma om
– att kalle är otrogen
– att jag är gravid
– helt osammanhängande grejer
– saker som aldrig skulle hända
– stressdrömmar, som att jag inte har kläder till studenten på studentdagen eller inte har fixat det jag ska till nåt osvosv

5 saker väldigt få personer vet om mig
– jag hatar att duscha
– jag älskar att tvätta, eller iallafall känslan av att vara färdig med tvätten
– jag äter saker som gått ut eller hamnat på golvet osv utan problem
– jag är väldigt lättrörd
– jag är sjuuukt ospontan

5 saker jag älskar att göra
– PLANERA!
– skriva listor och sen få bocka av
– ligga bredvid kalle i soffan
– handla på primark/sainsburys/boots
– skratta innerligt

5 saker som jag vill ska hända innan året tar slut
– få ordning på sparkontona
– resa till minst två ställen utomlands trots 6 dagars semester
– att kalle får fast tjänst och ett fint boende
– börjar rida igen??
– att jag får se the gossip/metallica/nåt annat bra band live

5 saker jag beställer utomlands
– saker med
– MYCKET mer
– fett/socker
– än vanligt
– PGA SEMESTER

5 saker jag vill bli bättre på
– sjunga
– prata franska
– berömma mig själv och erkänna mig själv, typ. som att inte inte tycka att jag förtjänar så mycket lön som jag får denna månad (tredubbel lön...............) men det gör jag ju visst pga JAG som jobbat ihop den!!
– flyga och annat som fortfarande får mitt bröst att dra ihop sig
– ta vara på min fritid.

5 saker jag skrattar åt
– djur
– när kalle pratar danska
– french & saunders
– hanna i allmänhet
– att hanna och jag skulle börja spela golf

5 saker som gör mig till mig
– jag vill gärna veta hur saker blir ett tag i förväg
– jag älskar djur, alltså älskar
– äh, googla bara hur oxen är så hittar ni mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar