fredag 9 januari 2015

myskoftan på, nu är det helg!!!!
hur första (halv)veckan gått på nya jobbet? mycket bra!
började i onsdags med att lära mig ett dataprogram och ett område jag kommer jobba med, fortsatte igår med ett nytt dataprogram och område och idag har jag jobbat relativt självständigt. bokat hotell åt konsulter, skickat fakturor, ringt och haft mig. känns så himla bra!!
att orka göra något efter jobbet, att ha rutin i sov&mattid, att ha tid för fikarast och en ordentlig lunch, att ha lediga helger och därmed ordentlig fredagskänsla OSV. det kommer ju såklart bli värre när de sk öppna utbildningarna drar igång och jag ska agera nån sorts värdinna ett par gånger i veckan, men det känns också kul.

andra tankar:
x såg gentlemen i onsdags (bio efter jobbet, hallåå), den var väldigt bra. mest pga känslan + otroligt snygg. blev även sugen på att röka 24/7 och leva dekadent.
x orkar inte riktigt kommentera hysterin i paris men blir arg på mig själv som sket i franskan i gymnasiet. vore fantastiskt att kunna. kanske ska börja på kvällskurs nu när jag kan.
x kalle åker till sydafrika imorgon och är borta två veckor, så jag ska klänga på honom extra mycket ikväll. är också orolig att det ska hända honom nånting men samtidigt sjukt avis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar