fredag 16 januari 2015

FREDAG!!!!
fick även nyhetsbrev från mitt gamla jobb där det stod att en av butikerna runt centralen ska stänga vilket innebär att iaf 3 heltidare behöver nya jobb = iiiingen chans att få nån slags heltidstjänst på ett par år, antagligen. då känns det ju väldigt bra att inte behöva vara kvar och inte veta hur mycket en får jobba osv. phew!!

later
glömde nämna att ikväll KANSKE blir den kvällen jag ser om exorcisten sen jag var 13-14.
varför det är värt att nämna? för att det är den läbbigaste filmen jag nånsin sett som typ får mig att grina och vilja krypa upp i ett hörn och stanna där, än idag. fast jag var ju som sagt rätt liten. och en annan kompis som hade samma känslor såg om den och ba, jaha?
jag vill egentligen inte att den ska vara mindre läskig, jag vill uppleva det extremt bra:a med den. för den är ju skitbra!!
men sen tänker jag på the spider walk, vill spy och tänker att nää, kommer nog aldrig utsätta mig för det där igen.



fast jo...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar