torsdag 6 mars 2014

ja alltså, jag jobbar. och så glor jag på tv.
såg klart broadchurch, det var riktigt bra men blev väldigt illa berörd. annars har det varit mycket real housewives och så försöker jag komma på vilken serie jag ska börja se där det redan finns sådär en fem säsonger eller fler så man verkligen kan sträckkolla. tips? true detective är väl just nu (i mitten av senaste avsnittet) så jävla bra som tv kan bli.
ser även fram emot helgen då jag är LEDIG (iallafall lördag..)!!!!!!!! ska hänga i stallet och skogen för jag känner att jag behöver det. har nån konstig ledsenkänsla i kroppen som inte riktigt vill försvinna. mycket av den beror på att jag saknar kalle nå jävulskt och att jag inte kommer träffa honom på ytterligare två veckor. alltså jag går sönder. min älskade karl <3 och mycket beror på att det liksom inte händer nåt med det jag vill (dvs flytt, nya grejer i livet, nära till bästis och karl). hur jävla svårt ska det vara?!?! :((((((((((

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar