torsdag 13 mars 2014

igår hade jag och helena skräckfilmsklubb. lätt mina bästa dagar i vardagen!
vi avverkade;
the complex
japansk, ganska stillsam rulle som dock var riktigt läbbig på sina håll men ganska ofta när det gäller japanesfilm (enligt mig) så blir det lätt lite luddigt och många varför i huvet. och när saker händer typ helt utan mening eller anledning, eller ännu mer av en kass sådan, så gillar jag det inte riktigt.
dark house
helena marknadsförde den som en film med 'stjärnan från saw', jag ba vem är sjärnan från saw egentligen? så kollade upp och filmen hade samma regissör som jepörs krepörs!! haha, given success!! bilen går sönder, gravid kvinna mitt i allt ihop, ett läbbigt gammalt hus, yxor, 'stjärnan från saw' i grym peruk och bara allmän b - känsla. det gillar man ju.

nu är det bara att dra på sig jobbkläderna och börja jobbhelgen. woop, längtar till tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar