tisdag 25 mars 2014

dagens tråkiga: att lönen kommer men glädjen sköljs bort genom att alla räkningar måste betalas och jag måste köpa massa grejer till bilen.
dagens lite roliga: mitt regnummer kommer automatiskt upp när jag ska söka på biltemas sida. och jag ska boka biljett till sthlm direkt efter räkningarna <3
det ser också ut att bli en jättefin dag! perfekt eftersom jag ska ut till fimpan. alltså det man inte vet innan man har egen bil är hur jävla jobbigt det är med bilproblem, framför allt när man själv inte riktigt vet vad det är för fel/hur man kan åtgärda. och för att allt kostar pengar!! kylarn läcker så jag ska kolla om det funkar med kylarcement så jag slipper byta skiten (hoppas!!!). fick punka i vintras så kör runt på olika däck vilket man tydligen inte får, så ska till däckverkstad i hedesunda och fixa. och kanske byta till sommardäck när jag ändå håller på? vänstra framljuset måste bytas. och oljan skulle vara bytt i september, meeen............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar